miercuri, 16 ianuarie 2013

Dâmboviţa! Misterul morţii prostituatei îngropate

"O zi ploioasa de octombrie desprinsa parca dintr-un univers bacovian. Era 1993, la cateva luni de la omorul batranei din localitatea “B”.
SERIAL EXCLUSIV Crime care au îngrozit Dâmboviţa Misterul morţii prostituatei îngropate

Tocmai intrasem sa ma incalzesc intr-un magazin alimentar, tiganii discutau aprins, incalziti de alcoolul pe care-l consumau.

Cand am iesit din local, unul a venit langa mine si mi-a spus ca tocmai disparuse subit o prostituata ce se adapostise in sat la unul dintre ei.

Era in jurul orei 21 si la acea ora nu puteam sa verific informatia, dar in dimineata urmatoare am plecat spre domiciliul “pestelui” poreclit in comunitate “T”.

Domiciliul nu era imprejmuit de gard asa ca am intrat si m-am indreptat spre casa darapanata , care mai mult statea sa cada. Nu era nimeni acolo, pe singurul geam al incaperii ce reprezenta casa de locuit am vazut doar niste bucati de sarma ghimbata ce atarnau de grinzile podinei subrezite.

La circa 10 metri in spatele casei am vazut o groapa pe trei sferturi acoperita cu pamant inca proaspat sapat, acolo fusese o ghetarie, un loc unde se pastra ghetata pana in vara si avea dimensiunile unui mormant, aveam sa ma conving ca asta si era de fapt.

Am cercetat atent marginea gropii si din loc in loc am gasit smocuri de par uman taiat neuniform, atunci am realizat ca ceva grav se intamplase si mi-am chemat subordonatii.

Doi agenti de politie incepatori, dar docili si dornici sa invete meseria de politist.Am inceput sa sapam si dupa ce am scos cam o tona si ceva de pamant, lucrand mai atent am dezvelit cu lopata un san de femeie.

Dupa omorul batranei ucise cu peste treizeci de lovituri de cutit imi dorisem sa nu mai vad fapte asemanatoare, acum aveam in fata o fapta mult mai violenta, nu stiam daca femeia fusese ingropata dupa ce fusese omorata sau cand era inca vie.

Am raportat evenimentul la Dispeceratul IPJ Dambovita si in scurt timp a venit echipa operativa. Am intrat cu criminalistul in singura incapere a casei de locuit, o imagine apocaliptica a unui loc de tortura.

Peste tot in acea camera erau smocuri de par, pete de sange, pe pamantul de pe jos si de pe pereti, din tavan atarnau doua laturi din sarma ghimpata ce purtau inca tesut uman din zona incheieturilor mainilor victimei.

Am dezgropat victima si am asezat-o pe malul gropii, era o tanara de circa 25-30 ani, tunsa chilug, cu multiple rani si escoriatii pe tot corpul si cu urmele circulare in zona mainilor de la laturile de sarma ghimpata cu care fusese legata.

Nu am gasit actele de identiate, doar cateva obiecte vestimentare care ii apartinusera si fusesera de asemenea ingropate cu corpul nud al victimei.

Cadavrul a fost transporat la IML Dambovita pentru necropsie, iar noi am inceput investigatiile pentru identificarea si retinerea autorului.

Prins cu aceste activitati, nu am realizat ca se inserase si nu mancasem nimic in acea zi.Cand vroiam sa plec de la locul faptei am realizat ca o tanara blonda ma astepta de ceva timp in drum in fata acelei case blestemate.

M-am apropiat de tanara care s-a prezentat timid, tremurand de frig sub ploia rece de toamna,era Oana Maiuga,care in vremea aceea impreuna cu Dan Capatos lucrau la Evenimentul Zilei.

Va urma….."

DD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu