Judetul Dambovita se va afla intr-o situatie catastrofala, populatia nemaiavand la dispozitie posibilitatea transportului pe calea ferata dinspre nordul judetului catre Targoviste si fiind taiata legatura cu judetul vecin Prahova!
<!-- more -->
Astfel dupa 118 ani nu mai suntem in stare sa asiguram un sistem de transport sigur (in judet, in toata istoria nu a existat nicio catastrofa feroviara), ieftin si nepoluant -sistem care este dezvoltat in toate tarile civilizate ale lumii.
Prin Anexa la Memorandumul Tehnic de Înţelegere cu FMI (noiembrie 2011), semnat de Guvernul României, se prevede evaluarea viabilităţii liniilorde cale ferata şi a planurilor de suspendare a serviciilor până la sfârşitul lunii ianuarie 2012.
Pentru implementarea măsurilor de reorganizare a activităţii de transport a CFR Călători şi orientarea acestei activităţi către segmentele de piaţă cu cel mai mare potenţial de creştere şi care generează venituri majore, structural, s-au avut în vedere suspendarea operării trenurilor de călători pe un număr de 23 secţii CF cu cel mai mare cost pe pasager-km şi cu posibilitatea cea mai mică de a fi reabilitate, secţii care în prezent permit viteze de circulaţie sub viteza comercială stabilită.
Toate aceste principii duc la o reorganizare structurală a activităţii de transport a CFR Călători. Faţă de activitatea geografică prezentă a SNTFC „CFR Călători” –S.A., pentru anul 2012 este necesară o modificare majoră a activităţii desfăşurate.
Astfel, CFR Călători nu va mai opera pe un număr de 23 secţii CF, care înregistrează cele mai mari costuri per pasager-km şi generează cele mai mici venituri şi care au posibilităţi minime de reabilitare. Printre ele se afla si Târgovişte Nord – Pietroşiţa Buc, dar si Ploieşti Sud – Târgovişte Buc. Termenul limită de preluare este 4 februarie 2012, dată limită de la care CFR Călători nu va mai opera pe aceste secţii.
<!-- more -->
Astfel dupa 118 ani nu mai suntem in stare sa asiguram un sistem de transport sigur (in judet, in toata istoria nu a existat nicio catastrofa feroviara), ieftin si nepoluant -sistem care este dezvoltat in toate tarile civilizate ale lumii.
Prin Anexa la Memorandumul Tehnic de Înţelegere cu FMI (noiembrie 2011), semnat de Guvernul României, se prevede evaluarea viabilităţii liniilorde cale ferata şi a planurilor de suspendare a serviciilor până la sfârşitul lunii ianuarie 2012.
Pentru implementarea măsurilor de reorganizare a activităţii de transport a CFR Călători şi orientarea acestei activităţi către segmentele de piaţă cu cel mai mare potenţial de creştere şi care generează venituri majore, structural, s-au avut în vedere suspendarea operării trenurilor de călători pe un număr de 23 secţii CF cu cel mai mare cost pe pasager-km şi cu posibilitatea cea mai mică de a fi reabilitate, secţii care în prezent permit viteze de circulaţie sub viteza comercială stabilită.
Toate aceste principii duc la o reorganizare structurală a activităţii de transport a CFR Călători. Faţă de activitatea geografică prezentă a SNTFC „CFR Călători” –S.A., pentru anul 2012 este necesară o modificare majoră a activităţii desfăşurate.
Astfel, CFR Călători nu va mai opera pe un număr de 23 secţii CF, care înregistrează cele mai mari costuri per pasager-km şi generează cele mai mici venituri şi care au posibilităţi minime de reabilitare. Printre ele se afla si Târgovişte Nord – Pietroşiţa Buc, dar si Ploieşti Sud – Târgovişte Buc. Termenul limită de preluare este 4 februarie 2012, dată limită de la care CFR Călători nu va mai opera pe aceste secţii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu