duminică, 1 ianuarie 2012

Noaptea superba la Targoviste de Revelion

Peste 20.000 de târgovişteni s-au aflat la cumpăna dintre ani în Piaţa Tricolorului, la petrecerea de Revelion organizată de Primăria şi Consiliul Local Târgovişte. A fost o noapte superbă. Târgoviştenii s-au distrat la maximum. Primarul Gabriel Boriga le-a promis că va organiza de acum înainte an de an un asemenea spectacol.

http://dambovitamea.blogspot.com

Numărătoarea inversă a început pe acorduri Sistem. Primăria Târgovişte a distribuit 1.000 de sticle cu şampanie pentru petrecăreţii din piaţă. Focul de artificii de la miezul nopţii a fost unul grandios, cum Târgoviştea nu a mai avut până acum. Petrecerea a ţinut până de dimineaţă. Spectacolul a fost prezentat de Cătălin Măruţă.
 <!-- more -->

, ,

Un comentariu:

  1. Nu am fost la spectacol dar am urmarit pe columna tv si am vazut ca a fost frumos, anternant. Felicitari primarului ca s-a gandit si la cei fara bani. El incearca sa schimbe ceva in acest oras din pacate unii oameni stau rau cu civilizatia si nu stiu sa pastreze. Ca simplu cetatean m-am implicat sa schimb ceva in acest oras dar am intampinat jigniri si injurii. Nu voi ceda. As dori sa mi se alature cat mai multi. Daca lupti pana la urma reusesti.

    RăspundețiȘtergere