duminică, 19 februarie 2012

Caruta spulberata de Un 4x4 in Viisoara

O caruta s-a rupt in doua si o masina de teren a fost grav avariata, seara trecuta, pe Drumul National 72, ce leaga Targoviste de Gaesti!
<!-- more -->
 Soferul autoturismului de teren povesteste ca a vazut caruta abia in ultimul moment si n-a mai putut sa evite impactul. Totul din cauza ca, sustine el, caruta n-ar fi fi fost semnalizata si nu se putea observa absolut deloc in noapte. Carutasul si inca un barbat aflat alaturi de el au fost raniti si au fost preluati de ambulanta si dusi la spitalul judetean din Targoviste.

Accidentul s-a produs in jurul orei 19, in centrul localitatii Viişoara. Soferul venea de la Targoviste si se indrepta spre Gaesti. La un moment dat spune ca i-a aparut brusc in fata caruta si n-a mai apucat sa franeze.

"N-am avut cum evit, au iesit din partea dreapta si au vrut sa traverseze. Lumina, vesta, ceva? Nimic, nimic, absolut nimic!", a declarat pentru MariusBUGA.ro Silviu Dumitra, soferul masinii avariate.

Tatal carutasului povesteste cu lacrimi in ochi ca l-a sfatuit sa nu plece seara pe drumul national cu caruta, dar barbatul, in varsta de 43 de ani, nu l-a ascultat.

"Baiatul meu, e la spital si uite – mi-a omorat iapa! Cum s-a intamplat? Am auzit tipand, am venit incoace, m-am uitat de el la poarta, i-am zis, ma - e noapte, nu te duce!", ne-a povestit Stefan Petcu.

"Are un picior rupt! Carutasul? Da, carutasul", au precizat cei de la ambulanta.

Tanarul de 25 de ani, ce-l insotea pe carutas, a ramas internat la spitalul din Targoviste. Are fractura la unul dintre picioare si va necesita interventii chirurgicale. Carutasul este ranit usor si nu necesita supraveghere. Au fost insa martori la fata locului care sustin ca din caruta se vedea o lumina de lanterna si nu inteleg de ce soferul nu a observat-o si nu a redus viteza.

Politistii au deschis doar penal pe numele soferului pentru vatamare corporala din culpa. Urmeaza sa stabileasca daca intr-adevar caruta era nesemnalizata, caz in care si carutasul ar fi tras la raspundere. Etilotestul a aratat ca alcoolemia carutasului era de 1,10 la mie alcool pur in aerul expirat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu