miercuri, 18 aprilie 2012

Stire de Ultima Ora ! Dambovitean Mort pe marginea iazului




Sfârşit crunt pentru un pescar.Poliţia oraşului Găeşti a fost alertată prin apelul unic de urgenţă 112 de către un localnic că în zona Broşteni din comuna dâmboviţeană Vişina,în vecinătatea unei balastiere este un om mort.Mortul ,este un bărbat de 33 de ani din satul Izvorul,comuna Vişina.Marţi după amiază bărbatul a plecat de acasă la pescuit în zona Broşteni şi nu s-a mai întors. El a fost găsit fără suflare cu faţa în apă de un cetăţean,miercuri de dimineaţă.Rudele spun că l-au căutat toată noaptea dar nu l-au găsit:”Ieri l-am văzut şi am vorbit cu el,mi-a spus că se duce la peşte dar nu a precizat locul.L-am căutat când am văzut că s-a făcut noapte şi nu s-a întors dar n-am dat de el.Se ducea mai mereu la peşte ” a declarat fratele pescarului .Potrivit datelor pe care le avem de la oamenii legii ,se pare că bărbatul este posibil să fi decedat în urma unor probleme medicale şi spun asta pentru că omul figurează în evidenţele medicilor ca suferind de epilepsie.Cel mai probabil bărbatul a făcut o criză de epilepsie. Criminaţiştii s-au deplasat la faţa locului şi au deschis o anchetă în acest caz.Poliţiştii spun că la o primă examinare a cadavrului nu este vorba despre omor deoarece nu prezintă urme de violenţă însă verdictul final îl vor da medicii legişti după efectuarea necropsiei:”Am fost sesizaţi de către o persoană cu privire la faptul că într-un lac de pe raza comunei Vişina a fost găsită o persoană decedată.Din primele cercetări se pare că aceasta nu prezintă urme de violenţă Urmează să se propună soluţie legală prin parchet în urma constatărilor făcute de medicii legişti ” a afirmat cms.şef Alexandru Iorga ,comandant Poliţia Găeşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu