luni, 21 noiembrie 2011

Un bărbat din Voineşti solicită să fie eutanasiat

Caz neobişnuit la Voineşti! Un bărbat a depus la primăria din localitate o cerere bizară. Florin Neagu a solicitat administraţiei publice locale să fie eutanasiat. Documentul a fost înregistrat. Florin Neagu ne-a declarat că a ajuns la această soluţie ultimativă din cauza problemelor pe care le întâmpină cu administraţia locală şi cu cea judeţeană, care nu s-au implicat în rezolvarea unor situaţii. Bărbatul este căsătorit, are un copil şi locuieşte într-o improvizaţie lipită de magazinul pe care îl are la ieşire din satul Voineşti. “Am ajuns la această formă disperată de protest fiindcă nimeni nu mă aude, nimeni nu doreşte să se implice să-mi rezolv problemele. Consider că, efectiv, nu mai are rost să mai exist pe lumea asta. Acest gest poate că va duce la clarificarea situaţiei mele. Mi-aş dori ca cererea mea să fie aprobată, dar să se rezolve cele reclamate de mine”, ne-a declarat Florin Neagu. Omul a depus cerere de eutanasiere şi la Prefectura Dâmboviţa.
Despre acest caz, unic până acum în judeţul Dâmboviţa, am discutat cu Dănuţ Gabriel Sandu, primarul comunei Voineşti. Edilul ne-a spus că situaţia conflictuală dintre Florin Neagu şi administraţia publică persistă de mai multă vreme. Florin Neagu a avut mai multe procese pe rol şi le-a pierdut pe toate. În consecinţă, Primăria Voineşti nu are cum să-l ajute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu