marți, 21 februarie 2012

E doliu in Clubul copiilor din Pucioasa.

Pierdere imensa ! Prof. Mina Teleleu, o viata dedicata copiilor!
Despartirea de prof.Mina Teleleu pare desprinsa dintr-un cosmar pentru colegii sai.
<!-- more -->
 Cu totii povestesc ca Mina Teleleu era un om exemplar de la care fiecare aveam ceva de invatat. Accidentul cumplit in care a pierit Mina Teleleu i-a socat pe apropiatii ei.

"Este o mare pierdere pentru noi. Un om deosebit, dedicat muncii in invatamant, foarte atasata de copii... Copiii o indrageau si veneau cu placere la activitatile pe care le coordona...", a declarat pentru MariusBUGA.ro profesorul Cristian Necula.

"E multa tristete, nu pot sa cred ca s-a intamplat asa ceva! A fost un om extraordinar si pacat ca astfel de oameni sunt putini si mai rar suntem aproape de astfel de oameni", ne-a marturisit prof. Elena Dumitrescu.

"Cand am primit vestea chiar nu mi-a venit sa cred, pana nu m-am dus eu acolo sa vad... Sunt... N-am cuvinte... Imi pare tare rau", isi exprima regretele si prof.Nicu Diaconescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu