luni, 20 februarie 2012

Incendiu la Uliesti !

O batrana de 87 de ani, din Ulieşti, a ajuns de urgenta la spital, noaptea trecuta, dupa ce locuinta ei a fost cuprinsa de flacari!
<!-- more -->
Se pare ca femeia a facut focul si l-a lasat nesupravegheat. Cand a simtit fumul gros, fiul batranei a sarit intr-un suflet sa-si scoata mama din casa. Suferise deja arsuri pe fata, pe maini si pe spate si a sunat imediat la 112 dupa ajutor. Desi ranita are nevoie urgent de operatie, medicii de la Gaesti n-au putut sa o transporte la spitalul de arsi din Capitala din cauza ca li s-a spus ca aici locurile sunt ocupate cu victimele exploziilor de la Sighetu Marmatiei.

"A pus lemne la uscat acolo sa arda mai repede. A luat foc si s-a intamplat ce s-a intamplat. Am tras de ea, era inconstienta, am aruncat-o in zapada!", a declarat pentru MariusBUGA.ro Alexandru Preda, fiul batranei.

Barbatul a strigat dupa ajutor. Vecinii sai s-au trezit din somn si-au sarit sa vada ce s-a intamplat.

"Cand am iesit noi era prea tarziu. Flacari mari? Mari!", ne-a povestit Constantin Ene.

"Am auzit straigand vecinii, am iesit si noi si am vazut flacarile. Eu una ma pierdusem, ce era sa fac…", isi amintea Ioana Ene.

La fata locului au sosit mai multe echipaje de la ambulanta, politie si pompieri.

"Am fost solicitati prin 112 sa mergem in Uliesti unde a avut loc un incendiu. La fata locului am gasit o victima, o batrana de 87 de ani, cu arsura la nivelul fetei si membrele superioare", a precizat Ioana Lazar, asistent medical la Ambulanta Gaesti.

"Are arsuri de gradul 3, 4 la nivelul fetei, ambele maini, circular si posibil si arsura de cai respiratorii. Va trebui operata", ne-a mentionat dr.Cristina Seltea, medic la Spitalul Gaesti.

Casa a ars in intregime. Nu era asigurata, iar proprietara si fiul ei spun ca n-au bani sa construiasca una noua.

"Am intervenit cu doua autospeciale pt stingerea incendiului produs din vina proprietarei care incalzea lemnele pentru foc intr-o soba metalica. Din pacate a fost surprinsa de incendiu", a declarat plt.maj.Daniel Stanciu, sef garda interventie ISU Gaesti.

Medicii de la Gaesti au facut tot ce le-a stat in putinta sa o stabilizeze pe batrana. Ar fi vrut sa o transporte cu ambulanta la Spitalul de arsi din Bucuresti, dar medicii de acolo le-au transmis ca nu mai au locuri disponibile si ca trebuie sa inopteze la Gaesti. Urmeaza ca in functie de cum va evolua starea de sanatate a femeii sa se ia o noua decizie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu