miercuri, 14 martie 2012

“Atenţie! E viaţa ta”

Acesta este titlul unui nou proiect desfăşurat de Poliţia Târgovişte şi Universitatea Valahia Târgovişte – Facultatea de Drept cu şcolile din municipiu.
Astăzi, 14 martie, două studente ale facultăţii au vorbit elevilor de la o clasă de a opta din cadrul Şcolii “Mihai Viteazul” Târgovişte, despre traficul de persoane, fenomen îngrijorător la momentul actual. “Este mai bine să previi, decât să tratezi. Şcoala nu-şi propune doar să formeze competenţe elevilor, dar şi comportamente. Elevii noştri provin din medii diferite şi tocmai de aceea considerăm că este bine să-i informăm pe toţi cu privire la aceste fenomene”, a precizat Luminiţa Bobeş, director adjunct al şcolii amintite despre importanţa activităţii derulate.
Daniela Dălae şi Roxana Bălănică şi-au structurat bine prezentarea, punctând aspectele importante în subiectul tratat. Elevii au fost receptivi şi chiar s-au arătat bine informaţi. “Am mai auzit şi noi de la prieteni, am citit pe net sau am văzut la tv. E bine să ştii. Eu nu sunt sociabil cu cineva pe care nu-l cunosc, aşa că nu mă simt în pericol”, a mărturisit elevul Mihai Robert Lungu. “Am avut o surpriză plăcută să observ că elevii sunt foarte receptivi şi informaţi. Este a doua prezentare de genul acesta şi sperăm să continuăm cel puţin în acest fel”, a spus Roxana. “Noi ne-am documentat înainte, dar ei au arătat că ştiu din experienţa de viaţă, din mass-media, păreau cunoscători asupra subiectului. Sunt convinsă că în orice clasă sunt copii care ştiu şi copii care nu ştiu şi dacă măcar pentru trei sau patru persoane reuşim să tragem un semnal de alarmă munca noastră e făcută”, consideră Daniela.
Întâlnirile de acest gen vor continua în şcolile din municipiu, pe diferite teme privitoare la anumite fenomene cu care se confruntă şi societatea românească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu