duminică, 25 martie 2012

Bătută cu pumnii de sora ei!

O tanara de 24 de ani, din Cojocaru, insarcinata in luna a sasea, a ajuns batuta la spital! Le-a povestit medicilor si politistilor ca a fost agresata chiar de sora ei.
Motivul – batuta ar fi refuzat sa-i dea o farfurie cu mancare tatalui lor. Sora cea mare sustine ca nu a atins-o cu un deget, dar ca reclamanta ar fi de fapt cea pusa mereu pe scandal. La ultima cearta intre ele, femeia insarcinata i-ar fi pulverizat spray lacrimongen in ochi.

"Mi-a dat o palma, m-a zgariat cu unghia aici. Si politia m-a intrebat de ce faci asa? Domne, mi-a dat cu palma, eu ca sa nu dau in ea zic iti iau televizorul. In momentul ala mi-a luat sprayul, iesi afara ca daca nu iti dau cu sprayul, deja a dat un jet. Spray paralizant? Da, da!", a declarat pentru MariusBUGA.ro Niculina Parvu, sora reclamata.

Tanara de 31 de ani locuieste impreuna cu sotul ei si cu fata lor. De cateva luni in casa lor s-a mutat si sora femeii, mai mica cu sapte ani. Cele doua au ajuns la cutite dupa ce si-au reprosat ca nu au grija de batranul lor tata, ramas singur si neajutorat.

"M-am certat cu ea pentru ca nu i-a dat sa manance. Eu n-am dat in ea fiindca sotul meu m-a tinut, a zis nu da ca are probleme cu sarcina. Acum zice, mai Niculina, nu m-ai batut tu, m-a batut sotul tau, zice ca i-a dat cu picioarele, cu aia, ca i-a scos dintii din gura", adauga Niculina Parvu.



Tatal femeilor spune ca fata cea mica a refuzat sa-i dea de mancare, in timp ce cea mare l-a poftit la masa

"V-a dat sa mancati, fata? Nu! Am mancat la sora ei, atat. V-a suparat lucrul asta? Da!", ne-a marturisit Constantin Nicolae.

"A venit cu dureri abdominale mari, in urma unei lovituri care a primit-o de la sora ei. Se pare ca a lovit-o de mai multe ori cu pumnii in abdomen", ne-a precizat dr.Elena Olaru, managerul Spitalului Gaesti.

Politistii au aflat de la medici de acest caz si au deschis o ancheta.

"Intre cele doua persoane a avut loc un conflict spontan. In urma acestuia, una dintre ele a ajuns la spital. In cauza s-a intocmit dosar penal pentru infractiunea de loviri sau alte violente, in care se efectueaza cercetari", a adaugat comisarul sef Alexandru Iorga, seful Politiei Gaesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu