vineri, 6 iulie 2012

Vom circula pe autostrada A3 pe 20 iulie!


Dacă ne ajută cel de sus şi nu ninge până atunci, autostrada Bucureşti – Ploieşti va fi deschisă circulaţiei pe 20 iulie 2012. Toţi cei 68 de kilometri, da?

Dar până atunci, hai să ne uităm un pic la treaba asta românească, construcţia unei nenorocite de şosele de 68 de kilometri la câmpie:
Pozele le-am luat de pe forumul SSC. Rahaturi şi cârpeli româneşti:
  • autostrada are aproximativ 120 ieşiri, unele puse chiar una la 10m de alta, să nu cumva să existe râcă între săteni că nu are fiecare intrarea lui pe autostradă, direct din fundul curţii. de ce naiba ai nevoie de mai mult de două ieşiri pentru ciotul ăsta de autostradă? ce, vor fi tâmpiţi care vor rămâne fără benzină pe ea?
  • în poza 1 vedeţi una dintre intrări pe autostradă, care începe de la camionul maro din plan apropiat şi se termină la camionul din plan îndepărtat. întrevăd o problemă complicată aici şi o sursă de accidente, pentru că românul nu ştie ce e aia “accelerez să prind viteza cu care circulă ăia de pe banda 1. şoferul român nu e în stare să accelereze până la 50km/h la oră prin oraş, d-apăi până la 90, cu cât circulă tirurile.
  • pe cât punem pariu că vor fi români care vor încerca să intre direct pe banda a doua, că ei nu au treabă cu TIRurile?
  • a două problemă nasoală, ilustrată în poza 5, este opera unui geniu în autostrăzi. peste tot în lume banda care se închide este 3, că ăia care circulă pe ea se pot integra mai uşor printre cei care circulă pe banda a doua, numai la noi tirurile vor fi nevoite să se înghesuie peste meseriaşii de pe banda a doua.

Altfel, repetaţi după mine: 68 de kilometri! 68 de kilometri! 68 de kilometri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu