sâmbătă, 26 ianuarie 2013

EXCLUSIV! Crime care au îngrozit Dâmboviţa - Misterul cadavrului dispărut, episodul 3

"Potrivit criteriilor de competenta, aici se incheia cercetarea mea, am anuntat familia si am intocmit raport cu cele constatate.
EXCLUSIV, Crime care au îngrozit Dâmboviţa ,Misterul cadavrului dispărut episodul 3

Aveam foarte multe semne de intrebare privind cauza decesului, fusese oare un accident vascular, o agresiune, care era cauza decesului?

La acea vreme, nici familia si nici cei care trebuiau sa continue cercetarea nu au mai fost interesati de acest lucru,cadavrul a fost inmormantat si odata cu el si adevarul cu privire la cauza reala a decesului.

Si astazi, dupa atatia ani, stau si ma intreb de ce plecase batranul de la stana in mijlocul noptii, pe o plaie torentiala si rece de noiembrie, descult si sumar imbracat?!

A fost oare un accident de circulatie? La acea data, toti se fereau de astfel de accidente cu AN (autori necunoscuti, poate nu voi afla niciodata.

Mult timp dupa aceea am incercat sa readuc in atentie acest caz, a fost in zadar, nimeni nu mai era interesat de asa ceva si intr-un final am renuntat, dar astazi ma intreb daca nu cumva un criminal a ramas nepedepsit, ranjind in barba.

Din momentul cand am iesit pe usa incaperii frigorifice a IML am devenit alt om, am asistat apoi la alte sute de necropsii, fara probleme, am stat chiar si patru ore la una dintre ele, cand un tigan fusese impuscat, dar despre asta, mai tarziu.

Va urma…"

DD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu