sâmbătă, 23 februarie 2013

VIDEO! Târgovişteanul care a ridicat sala şi juriul în picioare, seara trecută, la Românii au talent! Câinii lui merită TOATE APLAUZELE

Unul dintre numerele cele mai frumoase de la "Românii au talent" a ridicat toată sala în picioare.


VIDEO! Târgovişteanul care a ridicat sala şi juriul în picioare, seara trecută, la Românii au talent! Câinii lui merită TOATE APLAUZELE,

Bruno Icobet are trei câini educaţi, nu dresaţi, după cum subliniază, şi face show cu ei.

"Am venit la concurs ca să promovez acest sport care se numeşte dog disc", a explicat concurentul din Târgovişte.

"Cel mai frumos spectacol pe care l-am văzut", a spus Andra, la finalul numărului.

"Mi se pare fantastica inteligenţa lor, felul în care se uită câinii... Sunteţi numărul meu preferat de aici. Mi-ar plăcea să câştige un număr de dresaj de animale", a concluzionat Mihai Petre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu