vineri, 5 martie 2010

Mama lui Cosmin: „Mi-au lăsat băiatul fără un picior!“

Un medic din Târgovişte este acuzat de neglijenţă de părinţii unui băiat de 16 ani. Acesta, spun părinţii, a rămas fără un picior pentru că medicul nu l-ar fi operat la timp.
 <!-- more -->
Conducerea Spitalului spune însă că medicul a făcut tot posibilul ca să-l salveze, dar că rănile erau prea serioase. Băiatul a fost lovit de o maşină, iar acum este internat la Spitalul de Urgenţă Floreasca din Capitală.
Părinţii adolescentului vor să-l acuze de malpraxis pe medicul Radu Minulescu de la Spitalul de Urgenţă din Târgovişte. Ei spun că dacă doctorul ar fi intervenit imediat, piciorul băiatului ar fi fost salvat. După accident, băiatul a ajuns la spital cu piciorul zdrobit.

"L-a lăsat cu rană deschisă la picior o zi şi o noapte. Mă voi adresa instanţei. Trebuie să se facă dreptate, pentru că unui copil i s-a spulberat dreptul de a trăi" a spus mama băiatului, Ana Toma.

În plus, tatăl copilului susţine că medicul i-ar fi cerut bani ca să-l opereze pe fiul lui.

"Mi-a zis să mă duc frumos îmbrăcat la 10 cu 10, deci, asta a fost impresia mea, că mi-a cerut 10 milioane" a explicat tatăl copilului, Vasile Toma.

Conducerea Spitalului Judetean de Urgenţă din Târgovişte susţine că medicul Minulescu nu are nicio vină.

"Lipsa vascularizării musculaturii a dus la necroză şi bineînţeles, asta se poate întâmpla oriunde. Deci nu e o lipsă de profesionalism sau lipsă de atenţie sau netratarea corectă a pacientului",susţine directorul medical al Spitalului, Carmen Marcu.

Băiatul se află acum la Spitalul Floreasca din Capitală în stare gravă.

Familia băiatului nu a depus încă o plângere oficială.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu