joi, 27 ianuarie 2011

Locotenentul lui Banană, proxenet de minore




Orasul Gaesti a fost jungla lor, iar ei isi spuneau simplu clanul Banana. Nimeni nu a indraznit sa miste in fata celor opt gorile, care ani in sir au terorizat judetul Dambovita.Indivizii, extrem de violenti, au fost incatusati abia dimineata, dupa o actiune in forta. Erau cercetati, dupa ce in octombrie 2009 au sechestrat un tanar, l-au legat si tarat cu o masina, dupa care l-au abandonat plin de rani intr-o padure.

Atunci banda a ramas in libertate, desi politistii sustin ca aveau destule probe ca sa ii infunde.

Indivizii aproape ca l-au omorat pe baiatul pe care il acuzau ca ar fi furat din curtea unuia dintre ei. Initial l-au tarat pe asfalt, apoi l-au amenintat cu un pistol. Insa ororile erau abia la inceput.

Bietul om a fost dus la marginea orasului si batut mar. La fel au patit si doi dintre prietenii sai. Timpul a trecut, iar Banana si locotenentii sai au fost ridicati de acasa dupa doi ani. Unii dintre ei chiar de sub ochii parintilor.

Abia de acum inainte cel pe care l-au nenorocit poate sta cat de cat linistit. Declaratia data in octombrie 2009 este graitoare.

"Prima data au vrut sa ma arunce in lac, m-au dus la un pom si m-au batut cat au putut cu batele. M-au pus sa dau declaratii ca le-am furat din casa", povestea victima pe 31 octombrie 2009.

De altfel, anchetatorii aveau inca de atunci transcrierile convorbirilor dintre batausi.

SURSA: Inregistrari telefonice din rechizitoriul procurorului:

"-Alo, ce ati facut, ma ?
-Ce dracu', era sa ma duc la puscarie.
-Ce-ai facut ?
-L-am batut pe unu. L-am sechestrat(…)i-am luat cheile (…), i-am spart masina, l-am suit in portbagaj, l-am dus, l-am legat de un copac, l-am batut. Are maxilarul rupt, coastele.
-Si l-ati batut rau pe Lari ?
-E terminat. Zici ca are 80 de ani."

In ciuda evidentelor, primul procuror de caz i-a lasat in libertate pe faptasi. Dosarul a fost redeschis abia de cateva zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu