miercuri, 29 februarie 2012

Ziua Internationala a Femeii


  • Un martisor... din dragoste!
    ..."Si, cine stie, poate ca-ntr-o seara
    De primavara, cand va fi si luna
    Va trece prin gradina o zana buna,
    Facandu-ma femeie sa fiu iara"...
    Esti primavara mea!!!
    Cu tine alaturi, viata intreaga, o nesfarsita PRIMAVARA !
    Ganduri
    Uite-te pe geam si vei vedea un soare
    Poti chiar sa iesi la o plimbare
    Visezi deja la o vacanta la mare?
    Nu te gandi asa departe, e doar PRIMAVARA!
    Profita :)
    Tu esti...
    Esti ghiocelul suav ce imi vesteste primavara, esti ingerul ce zilnic ma pazeste, esti tu ceea ce ma iubeste!
    Primavara in suflet
    Primavara in suflet ... mereu... si noi oportunitati sa para precum ghioceii...
    Pupici primaveratici
    Intotdeauna in inimile noastre vor incolti ghiocei,
    Vesnic dragostea noastra va ramane tanara precum primavara.
    pupici primaveratici.
    Deschide-ti aripile
    Primeste primavara in viata si in suflet... deschide-ti aripile si incearca sa zbori... inchide ochii si incearca sa visezi... nu-i asa ca e minunat?
    Primavara
    Asa cum buburuzele isi dezmortesc aripioarele la prima raza de soare mai calduta, asa Martie ne dezmorteste sufletele cu primul martisor ce ne parfumeaza viata - primavara.
    Ghici cine e!
    De prin zapezi de neuitat,
    Am aparut la usa ta,
    Eu martisorul cel visat
    Cel mai dorit in viata ta!
    Iubesc primavara
    Iubesc primavara.
    Pentru ca in fiecare zi
    Este ceva nou in ea,
    Care te indeamna sa privesti:
    Un alt boboc,
    O alta pasare,
    O alta frunza,
    Soarele.
    Prima raza de lumina
    Esti prima raza de lumina ce lumineaza viata mea, dupa o lunga si zburlita iarna ce a-nghetat inima mea;
    Esti verdele de primavara si cerul infinit brazdat de stele... vino hai vino si te topeste in bratele mele.
    Te pot face sa zambesti?
    Oare, pot face ceva sa iti aduc un zambet pe fata ta?
    Sunt mic dar vreau sa iti spun ca te iubesc si ca dupa ce ma vei primi, o sa poti simti in inima ta o schimbare, o sa simti ca o data cu natura imbobocesti si tu, ca intr-o zi(apropiata) vei inflori la fel ca gingasele flori. Da,sunt eu MARTISORUL si te asigur ca asa va fi!
    In prag de primavara...
    Acum in prag de primavara iti trimit in dar de martisor, sufletelul meu pentru a-i tine de cald inimioarei tale, si fie ca spiritul acestui anotimp plin de caldura sufleteasca, si zambete sa te insoteasca in viata pretutindeni !
    Foaie...
    foaie verde foaie lata
    veni martie indata
    foaie verde si-o sipica
    imi trag martisor "pisica"
    foaie verde de sarmale,
    iese coltu' ierbii-n vale
    foaie ca si campia, lata
    primavara bate-n poarta!
    Pastreaza primavara
    Anotimpurile vin si trec, dar fiecare om pastreaza in sufletul sau un anotimp. Incearca sa pastrezi primavara.
    Primeste darul meu
    De 1 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar...
    Aproape de inima ta
    Un martisor cu drag eu iti trimit,
    Pentru ca-n primavara asta sa fii fericit...
    Aproape de inima ta sa-l pastrezi
    Sa te bucuri de cate ori il vezi...
    Ghiocelul vietii mele
    Intreaga viata sa iti fie asemenea unui buchet de ghiocei presarat de iubire, fericire si bucurii.
    Pentru tine - ghiocelul vietii mele, alaturi de tine, intreaga mea viata este o adevarata primavara.
    Simtire
    Un vant isi cauta muzele,
    Capacul isi mangaie frunzele,
    Lumina goneste zapezile,
    Culoarea imbraca livezile.
    E vantul ce cauta viata,
    Copac nascator de speranta,
    Lumina, fior de splendoare
    Se-arata... si piere-n culoare...
    Iubiti primavara
    Un vis frumos de primavara am avut de curand! Calcam pe iarba inrourata, pasarelele cantau, inima-mi salta sa-mi iasa din piept, nu alta! Mi-am simtit sufletul atat de senin si inima plina de bucurie, o bucurie pura pentru ca exist, pentru ca existi, pentru ca viata poate fi foarte frumoasa! Fericirea venea din mine, din tine... din noi! Sa aveti o primavara senina si plina de iubire!

  • Am plecat sa-ti iau martisoare dar m-a cam tranchilizat absintul, pentru mine 1 Martie e o zi la fel de vie ca argintul.

  • Martisorul asta ma seaca de bani si ma umple de stres, era mai multa speranta de viata in lista lui Schindler decat in lista mea de mes.

  • Te simti prost, plangi si urli de dimineata pentru ca nu-ti iau martisoare dar eu cum ma simt cand stiu ca tu il privesti in ochi pe Ron Jeremy zi de zi pe platoul de filmare.

  • Acum cativa ani erai indecisa si nu stiai ce Jeep sa-ti iei, acum iti platesc rata la banca in loc sa-ti iau ghiocei !

  • Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare

  • Chiar daca uneori taranul roman isi bate femeia de-o snopeste, de 1 Martie nu uita de Martisor..ca asa e romaneste

  • Atunci cand popoarele migratoare veneau cu ganduri cotropitoare peste acest minunat popor, noi le dadeam martisoare..pentru ca asa-i romanul, primitor...

  • Acum mi-e usor ca-ti dau un mesaj sms si-ti iau un martisor sa sarbatorim venirea primaverii, nu am uitat nici pana acum ca cel mai greu mi-a fost in 1990 cand ti-am luat martisorul printre gaza lacrimogene...ca toti mineri.

  • Sunt veteran in Legiunea Straina si am luptat 4 ani ca mercenar in Afghanistan, cea mai grea batalie pentru mine ramene saptamana dintre 1 si 8 Martie..asta se intampla in fiecare an.

  • Stiu ca nu ti-am luat martisor si am fost un mare taran si mai stiu ca esti cea mai frumoasa femeie din spatiul sud-est european.

  • Am vrut sa-ti cumpar flori, dar tu esit cea mai frumoasa floare, am vrut sa-ti iau un Ferarri din 2009 dar ti-am luat doua martisoar.

  • Desi acum 100 de ani visai la dreptul de a parasi bucataria si nu aveai nici o valenta, acum este 1 Martie e ziua ta si este ceea ce literatura de specialitate numeste "femeie independenta"...

  • Sunt cel mai fericit barbat, am trecut impreuna prin bune si rele, nu trebuie sa-ti dau mesaje pompoase de 8 Martie pentru ca toata lumea stie ca tu esti minunea vietii mele.

  • Nu gasesc nici un martisor frumos si in piata au numai flori ofilite, mi-e frica sa nu pleci cum a plecat Kosovo de langa Serbia..asa pe nesimtite

  • A venit Martie, Martisorul, Ziua Femeii si incerc sa te pastrez doar pentru mine si sa-mi inving ispita, sper sa ai bani ca Becai, minte ca Margaret Thatcher si forta ca Nikita

  • Stiu ca era mai frumos sa-ti iau un martisor decat sa-ti dau un mesaj pe telefon..dar intelge-ma si pe mine, sunt un fel de Eminescu si traiesc numai prin rime

  • Mesajele de martisor sau de ziua femeii mereu m-au pus in dificultate..dar azi s-a intamplat ceva care chiar m-a bulversat, eram la alimentara..in fata mea era Cioaca, a cumparat salam...si a zis ca-l vrea feliat...
  • Este Ziua Femeii, o perioada grea pentru orice barbat de meserie, trebuie sa abordam acest eveniment cu calm, ratiune si cu multa diplomatie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu