duminică, 1 aprilie 2012

MOROENI - Un tânăr de 32 de ani a murit electrocutat, în pădure!

De o moarte fulgeratoare a avut parte, seara trecuta, un tanar de 32 de ani, intr-o padure de langa Moroeni!
Barbatul a vazut fum iesind dintre copaci si s-a dus sa dea cu apa. Nenorocirea a facut ca acolo sa fie cazut un fir din reteaua electrica prin care treceau 20 de mii de volti si s-a curentat. Colegii lui, alaturi de care muncea la padure, au sunat imediat dupa ajutor, la 112. Echipajul de la ambulanta l-a resuscitat pe ranit zeci de minute, dar din pacate fara succes.

Barbatul, de fel din Comarnic, Prahova, lucra ca muncitor in padurea de langa statiunea de tabere Caprioara, in Dambovita. La munte a batut vantul tare. Se pare ca o creanga a cazut peste firele de inalta tensiune, a rupt unul dintre ele si a aprins focul in padure. Omul ar fi vrut sa opreasca valvataile, fara sa stie pericolul ce-l pandea.

"O data a oracait au si s-a dat peste cap vreo zece metri! S-a electrocutat? Da. Si ne-am dus acolo, se invinetise, facea urat, am dat cu apa pe el, i-am suflat pe gura...", a declarat pentru MariusBUGA.ro Ionut Pogea, colegul victimei.

"A dat acolo putin de pamant cu mana si s-a curentat si l-a runcat flacara, curent, ce s-a intamplat acolo jos...", isi amintea si Cristian Mierlita. "A fost foc, am venit sa vedem ce s-a intamplat si cand a venit baiatul a aruncat asa cu mana, l-a electrocutat", a vazut si Andrei Barbu.

Echipajul de la Ambulanta Fieni a sosit foarte repede la fata locului, a incercat zeci de minute sa-l resusiciteze pe barbat, dar in cel din urma s-a declarat decesul.

"Am facut manevre de resuscitare cam o jumatate de ora, din pacate cu rezultat negativ. Ce s-a intamplat? S-a produs un arc electric, s-a electrocutat si a murit", ne-a precizat Marilena Vasile, asistent medical la Ambulanta Fieni. Cum au auzit de nenorocire, rudele victimei au venit intr-un suflet sa vada ce s-a intamplat.

"M-a sunat un prieten de-al meu ca l-a sunat cineva ca a decedat cumnatul meu, da, intr-adevar a decedat, ardea undeva, s-a bagat sa stinga si a dat de un cablu si s-a electrocutat", ne-a spus Danut Branzan, cumnatul victimei.

Barbatul a lasat orfane de tata doua fete mici, de 3 si 7 ani si o sotie coplesita de durere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu