luni, 21 mai 2012

EXCLUSIV! Declaraţie HALUCINANTĂ a unor părinţi din Dâmboviţa - "Fata noastră A ŢINUT 22 DE BĂRBAŢI! P-ăştia îi ştim noi!"

Acuzatii grave primeste o femeie din Dambovita chiar din partea parintilor ei! Oamenii isi acuza fiica de rele tratamente aplicate celor doi nepoti ai lor, ba chiar ca ar fi o femeie de moravuri usoare, care ar fi tinut nu mai putin de 22 de barbati. 


Sunt numai inventii, se apara cea acuzata, care sustine ca tot scandalul a plecat de la bani. Bunica materna spune ca ar fi vrut sa-si ia nepotul cel mare in plasament sa-l creasca in liniste. N-o intereseaza decat sa aiba de castigat de pe urma copilului, declara sus si tare mama acestuia



Cei doi frati, de 10 si 13 ani, si-au petrecut ultimii cinci ani in grija asistentilor maternali profesionisti. Mama lor s-a despartit de tatal lor natural si si-a refacut viata alaturi de un alt barbat. 

Femeia spune ca din cauza greutatilor si pentru ca nu avea un loc de munca a a decis sa-si lase copiii in grija statului. La inceputul anului a dat insa in judecata Directia pentru Protectia Copilului Dambovita si a reusit sa casige custodia baietilor si readucerea lor acasa. 

Baiatul cel mare spune ca in urma cu cateva zile a fost batut crunt de mama si a fost abandonat de mama in gara, de unde l-au luat bunicii

"E fata mea, dar mi-e rusine sa spun ca e fata mea. Ce necazuri v-a facut? Vai de capul meu, dar ce nu face, cu cati barbati nu pleaca?! Se duce pe siteurile aste, pe internet, ce nu face acolo si barbatul ei stie. Cum va trateaza nepotii? Ce bataie le da, ii zic mereu - Ma, de ce ai luat tu copiii?!", a declarat in exclusivitate pentru MariusBUGA.ro mama tinerei. 

"Daca mama stie ca eu fac videochat sa-mi aduca si mie probe in primul rand! Totul pana la bani, mama mea este femeia daca ii dau o poala de bani sunt foarte buna, daca i-am dat de luni si pana sambata si nu i-am dat duminica, nu i-am dat niciodata! Este femeia care se vinde foarte usor pentru bani! Acuzatiile pe care vi le aduce mama nu sunt adevarate? In niciun caz!", ne-a marturisit tanara acuzata.

Acuzatiile la adresa fiicei sunt intarite insa si de tatal acesteia. 

"Imi spune cuvinte murdare, nu pot sa spun ca vede o tara intreaga, ca-si baga, ca face in gura mea, a ma-sii, e mai rau ca o mahalagioaica, ca o tiganca! Este femeie de moravuri usoare, deci pana l-a luat p-asta ea a stat cu 22 de barbati pe care ii stim noi!", sustine omul.

Asistentii sociali de la Protectia Copilului Dambovita vor merge acasa la copii sa vada daca sunt neglijati si batuti de mama lor. 

Daca se va dovedi ca femeia se face vinovata de acuzatii, micutii se vor intoarce la asistentii maternali profesionisti sau vor ajunge intr-un centru pentru copiii aflati in dificultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu