luni, 14 mai 2012

Pa, ciumă portocalie, ciuma roşie o să vie cu miere şi cu lăptic şi cu Ion Stan… tătic!

Pesedistul Emilian Dragoş Rusu a fost înscăunat duminică, 13 mai, ca prefect al Dâmboviţei, în mare taină, de către Rovana Plumb, ministreasa mediului a lui Ponta. La paranghelie au fost chemaţi doar şefii de deconcentrate şi politicienii. 


Marele absent – Înalt Prea Sfinţia Sa Nifon, mitropolitul Târgoviştei, altădată nelipsit de la toate evenimentele, dar, deh, Ion Stan a spus că se face frate cu dracul până trece puntea şi că în veci n-o să-i mai pupe poala popii. Uşa în nas a avut-o şi presa, pentru că nu trebuia să „transpire” ameninţările nevoalate ale Partidului Roş, care au răsunat în microfoanele din Sala Mare a Prefecturii din guriţele lui Rusu şi Plumb la adresa funcţionarilor publici, care s-au crucit de modul cum reprezentanţii statului bat toba cu încălcarea flagrantă a legii. 

Şi atunci, cum să nu le închini o odă? Na, poftim, pesediştii şi peneliştii s-au dus la prefectură ca turiştii, ca la propria moşie, să facă paranghelie. Apoi, să-l înscăuneze pe Emilian Dragoş Rusu prefecţel şi s-ameninţe niţel. Părintele… spiritual (şi nicidecum natural) al noului reprezentant al Guvernului în teritoriu, prihănitul Ion Stan, s-a jurat că n-o să-l ia pe-Nalt Prea Sfinţia Sa la marea ceremonie de făcut politichie. Şi l-a-nscăunat făr’ de închinat şi făr’ de pupat. 

Şi pe ziarişti i-a lăsat cam trişti. Nu i-a vrut defel lângă prefecţel, că de sperietură el a scos pe gură numai prostioare şi-alte vorbe goale. El cu Rovănica au zbârlit pisica. Nu ştie ce-a zis, c-a vorbit în vis: frăţiorii mei, trandafirii mei, aoleo inima mea, mă doare campania. Pe pedelişti dacă-i doare, eu mă şi pun pe picioare, mă fac „doftor”, fiindcă pot, şi îi caut… peste tot: şi la dinţi, şi la măsele, astea-s planurile mele. 

Pa, ciumă portocalie, ciuma roşie o să vie cu miere şi cu lăptic şi cu Ion Stan… tătic, scrie Cronica Găeştiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu