marți, 21 februarie 2012

Accident la Aninoasa

Vestea că a murit doamna profesoară Mariana Teleleu,cum îi  spuneau prietenii şi colegii Mina , a picat ca un trăsnet peste oraşul Pucioasa şi cadrele didactice de la Clubul Copiilor din Pucioasa.





Într-o duminică mohorâtă ,19 februarie 2012 , s-a zvonit în orăşelul de sub poalele Patranei ca o doamnă profesoară îndrăgită şi iubită de copii , Mina Teleleu a murit într-un tragic accident pe DN 71 Târgovişte-Sinaia. Felul în care a murit Mina Teleleu a zguduit întreaga comunitate din Pucioasa şi nu numai.Oraşul Pucioasa şi Clubul Copiilor sunt în doliu. Mina Teleleu a fost profesoară de aerobic la Clubul Copiilor Pucioasa şi până acum doi ani chiar directorul acestei unităţi. Cei care vor să îi aducă un ultim omagiu doamnei profesoare Mina Teleleu pot merge până joi la Clubul Copiilor din Pucioasa , unde a fost depus trupul neînsufleţit al acesteia.Dispariţia fulgerătoare a profesoarei Mina Teleleu pare desprinsă dintr-un coşmar pentru colegii săi.
“Luni este posibil să nu vin la ore .Şi s-a ţinut de cuvânt”
”Am fost colegi,mi-a fost directoare timp de patru ani .M-a îndrumat spre lucruri foarte interesante .Mie nu-mi vine să cred că este dânsa .Când am primit vestea nu mi-a venit să cred şi m-am urcat în maşină şi m-am dus la locul accidentului ,să văd eu cu ochii mei.Am crezut pentru moment că mai trăieşte dar din păcate … nu.Acum două săptămâni am vorbit cu dânsa dar cu colegelele mele a discutat,luni ,pe 13 februarie ,şi chiar au stat foarte mult de vorbă,mai mult ca de obicei .Şi-a povestit viaţa,cum a început activitatea în domeniul sportului …Chiar sâmbătă,18 februarie a sunat-o pe administratora clubului şi i-a spus că luni este posibil să nu vin la ore .Şi s-a ţinut de cuvânt .Noi ,aici suntem o familie ,suntem uniţi ” a declarat profesor Nicolae Diaconescu ,Clubul Copiilor Pucioasa.Cu toţii spun că Mina Teleleu era un om exemplar de la care fiecare avea ceva de învăţat. Apropiaţii şi colegii spun despre ea, că avea ceva deosebit, puterea de a transmite emoţia si atunci când îşi facea meseria uita de tot si de toate, nu mai conta decât să reuşească să transmită ceea ce dorea .Era sentimentală, căci ea trăia momentul
“Mina Teleleu ,o flacără care a ars tot timpul pentru copii şi pentru comunitate “
“Mie îmi este foarte greu să vorbesc despre Mina la trecut.Pe lângă faptul că mi-a fost colegă de breaslă ,mi-a fost o foarte bună prietenă.Noi formăm un grup de prieteni adevăraţi care ţinem unul la altul şi la bine şi la rău Am trăit clipe foarte frumoase împreună pe care nu o să le uit niciodată Mina a fost o fată extraordinară.Pucioasa a pierdut un om de bază ,un om excepţional profesional,un om activ,o flacără care a ars tot timpul pentru copii şi pentru comunitate Va arde în continuare pentru noi…Este o mare durere… ultimele ore petrecute cu Mina au fost la nuntă.Eu intru mai greu în ritm la astfel de petreceri ,ea ştia lucrul acesta şi a venit la mine ,m-a îmbrăţişat şi mi-a spus: vreau să fi vesel în seara aceasta şi vreau să dansăm.Şi am făcut aceste lucruri.MI-A DAT UN EXEMPLU CU CÂTEVA ZILE ÎN URMĂ .Mi-a oferit ziarul “Gazeta de Pucioasa ”,acolo este un articol unde ea şi echipa ei de dansuri devenise campioane naţionale .La momentul în care mi l-a oferit ,eu l-am pus într-o mapă ,sincer să fiu nu l-am citit la acel moment .Acum după nenorocire l-a căutat şi l-am citit ,acolo era şi un bileţel în care îmi spunea să o păstrez în amintire şi totodată a scris nişte lucruri de suflet despre mine.Ziarul există… ”a declarat Tiberiu Popa,viceprimarul oraşului Pucioasa.
“Doar nu o să mor eu !”
“Am plecat împreună de la petrecere cu un taxi .Când a coborât din maşină soţul meu a atenţionat-o Fi atentă,să nu cazi şi să păţeşti ceva iar ultimele ei cuvinte pe care noi le-am auzit au fost :doar nu o să mor eu.Eram ca două surori .Ne-a sunat soţul ei,din maşină chiar după impact ,eram în Bucureşti.Evident ne-am urcat în maşină dar când am ajuns era târziu…” a declarat o prietenă de familie.Doamna Mina Teleleu se simţea împlinită ajutându-i pe altii şi asta a făcut-o o profesoară extrem de îndrăgită şi respectată:
“Dânsa le modela sufletul dar şi trupul copiilor”
”Am fost colege,ne-am înţeles foarte bine.Împreună le modelam sufetul copiilor .dânsa şi trupul.O persoană deosebită,o colegă minunată .Îi ducem foarte mult dorul ” a afirmat Speranţa Enescu.
“Nimeni şi mimic nu o va înlocui pe doamna profesoară Mina ”
“Ne este greu,ne este foarte dor de ea .Nu ne venea să credem că a murit.Vineri ne-am întâlnit şi ne-a spus că ne vom întâlni vinera viitoare…Din păcate nimeni nu o va înlocui pe doamna profesoară ” a declarat Onicescu Andreea,eleva doamnei profesoare Mina Teleleu.”M-au sunat colegele şi mi-au spus că a decedat doamna profesoară Teleleu.Nu mi-a venit să cred.Este foarte greu acum….Îmi era şi profesoară de sport.Înţelegea suferinţele tuturor ”a declarat Cătălina Durchi ,o altă elevă.
                               DUMNEZEU SĂ O ODIHNEASCĂ ÎN PACE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu