vineri, 16 noiembrie 2012

Arbitrul Bogdan Ivascu alergat si lovit la FINTA! VEZI VIDEO!

Au aparut imagini incredibile desfasurate pe terenul de la Finta , in meciul de cupa dintre Gaz Metan II si Rapid Ibrianu!
Arbitrul Bogdan Ivascu a fost alergat si batut de unii dintre jucatori si spectatori ai echipei gazda!Mai mult, printre cei care au lovit s-a aflat si Mihai "Stego" Constantin, finantatorul primei echipe, acesta declarand pentru Jurnal de Dambovita:
"Recunosc că i-am dat două palme arbitrului, de faţă cu asistenţii şi o să-l mai bat o dată dacă mai greşeşte. De 30 de ani de când sunt în fotbal, nu am văzut un arbitru aşa de slab, însă i-am ars alea două palme, poate îi mai vine mintea la cap. L-am bătut ca să-l educ, iar la meciurile următoare să arbitreze bine. Măcar eu nu am băgat arbitri în spital ca Nelu Radu. Mai e bună şi bătaie câteodată, mi-am luat şi eu destulă prin deplasări, până am învăţat să las ciocul mai mic”! Incredibil ce atitudine are un finantator de echipa! In urma acestor incidente, Stego a primit o amenda de 200 de lei si patru etape suspendare! Pai de 200 de lei sa-ti tot permiti sa lovesti arbitri! Dar sa ne spuna domnul Stroe si domnul Tudor daca se aflau ei in locul arbitrului si ii lovea lumea, ii calca pe cap, asa cum se mai intampla pe la judet, ce masuri luau! NU credeti domnilor ca v-ati umplut de penibil?NOI va prezinta imagini de la acest joc cu incidentele petrecute la finalul partidei, in care apare chiar si Mihai "Stego" Constantin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu