sâmbătă, 3 decembrie 2011

Amenintata cu moartea si batjocorita in propria casa


Un individ necunoscut a intrat cu forta in casa ei, i-a rupt hainele de pe ea si a batjocorit-o. I-a smuls chiar si dantura, gandindu-se ca biata pensionara are dintii din aur. 
Amenintata cu moartea! 
Inainte sa plece din casa fostei educatoare, agresorul i-a furat femeii telefonul mobil si un ceas. A vrut astfel sa se asigure ca victima nu mai are cum sa cheme politia in ajutor. A amenintat-o ca daca va spune cuiva vreun cuvant despre ce s-a intamplat ii va lua viata.



<!-- more -->
I-a rupt dantura... 

Pensionara a tipat cat a putut dupa ajutor. Casa ei este in imediata vecinatate a unui bloc de locuinte. Desi cativa locatari i-au auzit strigatele niciunul nu a intervenit de teama ca ar putea fi atacati si ei. "M-a trantit imediat jos, sa nu ridic capul de jos. M-a dezbracat, m-a umilit cum a vrut el! Ca daca nu stau ma leaga si ma omoara. Daca vine cineva sa-i zici ca m-ai chemat tu, mi-a zis. Aveam aici pe masuta un ceas si p-ala l-a luat, pana si dantura, a crezut probabil ca e de aur!", a declarat victima, in exclusivitate pentru mariusbuga.ro.

"Se vaita - Au, au, au!"

Fosta pensionara locuieste singura de 20 de ani. Povesteste ca inca de acum o luna a bagat de seama ca un individ dubios ii da tarcoale casei, dar nu s-a gandit la ce avea sa urmeze. "Am auzit doar ca tipa in casa, dar nu stiu nimic. Ati sarit? N-am sarit, n-am stiut unde se intampla. M-am uitat de pe balcon si se auzeau tipetele in partea aceea. Decat se vaita, au, au, au ca si cum ar fi batut-o cineva. Mi-a spus ca a intrat un tip peste dumneaei, cu gluga pe cap", ne-a povestit Adriana Burtescu, martor.

Cu teama-n san 

Vecinii femeii se tem si ei ca ar putea fi atacati in orice moment de atacatorul ce se afla inca in libertate. "Am auzit de la dumneaei ca a venit un nenorocit acolo s-o omoare. N-am auzit, ca la mine sunt termopane, ca daca auzeam luam toporisca si ma duceam eu acolo. Ne temem cum sa nu, e si normal, la pereti am grilaj, dar la balcon n-am decat termopane, peste mine nu poate sa vina?!", spune Gheorghe Neaga, vecin. Femeia si-a rugat apropiatii sa-i monteze la usa cinci incuietori, iar geamurile le-a blindat cu grilaje, de teama ca individul s-ar putea intoarce sa-si duca planul diabolic la bun sfarsit.

Politistii, pe urmele atacatorului 

"Politistii efectueza cercetari pentru identificarea autorului si tragerea lui la raspundere penala. Acesta este cercetat pentru savarsirea infractiunilor de violare de domiciliu, tentativa de viol si furt calificat", ne-a precizat agentul Raluca Florescu, purtatorul de cuvant al IPJ Dambovita. Politistii l-au dat in urmarire pe atacator. Daca va fi prins el risca pana la 15 ani dupa gratii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu