Comisia Europeană a lansat o campanie-concurs de conştientizare privind locurile
de muncă generate prin intermediul tehnologiei digitale.
<!-- more -->
Pot participa studenţii de la comunicare, jurnalism, arte audio/vizuale sau proaspăt absolvenţi de universitate.
de muncă generate prin intermediul tehnologiei digitale.
<!-- more -->
Pot participa studenţii de la comunicare, jurnalism, arte audio/vizuale sau proaspăt absolvenţi de universitate.
Proiectul Pasiunea este o iniţiativă cu potenţial în ceea ce priveşte începutul carierei pentru a inspira tinerii în sensul creării unor comunicări incitante pe o temă care să reprezinte cele mai luminate minţi din rândul tuturor tinerilor absolvenţi din Europa - cum să câştigi un loc de muncă până în data de 04 martie 2012.
Pentru a participa, tinerii sunt invitaţi să creeze o comunicar în orice mediu şi să se înregistreze pe site-ul oficial: http://eskills-week.ec.europa.eu/projectpassion.
Câştigătorii vor primi un stagiu plătit de TBWA, Euronews şi o societate de tehnologie şi un premiu în valoare de 1000 € de numerar. următorii clasaţi vor primi 500 de €.
Mai multe informaţii despre categorii şi subiecte sunt disponibile la: http://www.digitaleurope.org/ESkillsWeek2012.aspx.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu