miercuri, 15 februarie 2012

Sportiva pusa pe scandal

* Monique Coker şi Chrissy Givens, acuzate că au snopit în bătaie o tănâră într-un club din Satu Mare
Roxana Stan susţine că a fost lovită de americance cu piciorul şi cu pumnii în burtă şi peste faţă, ajungând la Urgenţe plină de sânge
<!-- more -->
* Chemată la faţa locului, Poliţia i-a aplicat americancei Coker o amendă de 200 de lei * „Cele două jucătoare erau într-o avansată stare de ebrietate şi aveau un comportament de animale, înjurând şi frecându-se de toată lumea”, ne-a declarat victima, care a promis că ne va pune la dispoziţie chiar şi o filmare cu scenele petrecute

* Nu mai puţin de şapte jucătoare de la CSM Târgovişte au petrecut sâmbătă noaptea în Famous Pub din Satu Mare, unde au consumat alcool alături de preşedintele Ciprian Iugulescu şi de antrenorul secund Marius Dobă

* Dacă Dobă a purtat-o în spate pe Flori Diaconu, Iugulescu a fost în tandreţuri cu Andreea Huţanu, adică jucătoare de lot naţional

* Cei de la CSM Târgovişte implicaţi au refuzat orice comentariu, iar noi le solicităm o DEMISIE de onoare şi de urgenţă

„Jurnal de Dâmboviţa” lucrează de două zile la un subiect teribil, pe care vi-l prezentăm astăzi într-o primă formă, urmând să revenim ulterior cu detalii incredibile despre ce s-a petrecut sâmbătă noapte în Famous Pub din Satu Mare. La realizarea acestui material am primit un ajutor important din partea colegilor de la Informaţia Zilei din Satu Mare, revoltaţi şi ei de cele petrecute sâmbătă spre duminică, la ora 3.00, într-un club din oraşul lor. „Jurnal de Dâmboviţa” a intrat în posesia unor fotografii şocante, în care apar mai multe jucătoare de la CSM Târgovişte consumând alcool, alături de preşedintele Ciprian Iugulescu şi de antrenorul secund Marius Dobă. Dacă primul este văzut în tandreţuri cu Andreea Huţanu, celălalt o poartă pe umeri pe Flori Diaconu, pentru ca alte jucătoare să apară în ipostaze euforice, înconjurate de alcool. Poate că nimic din toate acestea nu ar fi „transpirat” către noi, dacă americancele Monique Coker şi Chrissy Givens nu ar fi făcut scandal şi nu ar fi sărit la bătaie. Roxana Stan, o localnică prezentă în club, susţine că a fost lovită cu piciorul în burtă şi cu pumnul în piept de Givens, pentru ca Monique să-i aplice o lovitură peste faţă, făcând-o KO. Speriat, soţul victimei a solicitat intervenţia Ambulanţei şi a Poliţiei, iar Coker a primit o amendă de 200 de lei, după cum ne-au confirmat colegii din presa săt-măreeană. Să le luăm pe rând.

Coker, amendată cu 200 de lei

Rivalitatea dintre Satu Mare şi Târgovişte s-a amplificat în ultima perioadă, după ce Cristina Ciocan şi Chrissy Givens au fost „împrumutate” la Arad pentru Final Four-ul Ligii Europei Centrale, contribuind la înfrângerea în semifinale a echipei din nordul ţării. Scandalul a ajuns la cote nebănuite şi în atenţia celor de la FIBA, iar Ciocan şi Givens nu au fost lăsate să joace sâmbătă, în meciul direct de la Satu Mare, chiar dacă au făcut deplasarea acolo cu avionul. Încărcătura din culise s-a transmis şi pe teren, iar victoria a pendulat dintr-o tabără în alta, jucătoarele lui Nini câştigând cu 69-68, în ultimele 15 secunde. Cum aveau avion spre Târgovişte abia a doua zi, mai multe baschetbaliste de la CSM (Chrissy Givens, Monique Coker, Olena Zherzherunova, Flori Diaconu, Andreea Huţanu, Alexandra Uiuiu şi Volha Tămârgeanu) au petrecut în Famous Pub până la ora 3.00 dimineaţa, alături de preşedintele Ciprian Iugulescu şi de antrenorul secund Marius Dobă, după cum se poate vedea din fotografiile postate pe pagina de facebook a respectivului pub. După ce s-au distrat pe cinste şi au consumat băuturi alcoolice, după cum susţine victima, jucătoarele americance Chrissy Givens şi Monique Coker au lovit-o cu pumnii şi picioarele, încât soţul acesteia a fost nevoit să solicite intervenţia Ambulanţei şi a Poliţiei.

„Fetele erau în stare avansată de ebrietate”

„Jurnal de Dâmboviţa” a vorbit cu Roxana Stan, tânăra care susţine că a fost lovită de americancele de la CSM Târgovişte, iar declaraţiile ei ne-au şocat pur şi simplu. „Tipa de culoare neagră, care avea părul împletit (a recunoscut-o în imagini pe Chrissy Givens), m-a lovit cu piciorul, apoi a venit Monique Coker şi mi-a dat un pumn peste ochiul stâng. În momentul ăla mi s-a umplut faţa de sânge, iar soţul a chemat Salvarea şi a sunat la Poliţie. Fetele au fost în stare de ebrietate foarte avansată, aşa ceva nu am văzut la nişte sportive de talia lor, care la ora 3.00 erau în discotecă. Eu am toată înregistrarea, în care veţi vedea cât au fost de brutale. S-au dezbrăcat, şi-au dat gecile jos şi vroiam să meargă înapoi în discotecă şi să facă scandal, dar le ţineau cei doi bărbaţi care erau cu ele. Astăzi a depus avocatul meu plângere penală la Procuratură, pentru că eu nu am putut să cred că aşa ceva se poate întâmpla din cauza unor femei. Nu pot să cred ce comportament de animale au putut avea. Dacă vă uitaţi pe facebook, pe Faimous Pub Satu Mare, pe pozele din club făcute în data de 11 noaptea, cele două sunt numai cu paharul de alcool în mână”. Tânăra a fost pozată de colegii de la Informaţia Zilei de Satu Mare, având ochiul stâng tumefiat şi câteva copci prinse deasupra pleoapei. „Tipa asta care avea părul mai scurt (Givens), stătea la un moment dat în chilot la baie, înjura întruna şi dădea cu pumnul în uscătorul de mâini, dar nu era nimeni cu ea. Cât au putut să bea fetele alea, nu îmi vine să cred, aşa erau de agitate. Nu cu mine au avut treabă, ci cu soţul meu, în care intrau cu fundul şi se împingeau în el. L-au tot împins până s-a dezechilibrat. Tipa s-a enervat şi a vrut să dea cu piciorul în soţul meu, iar unul care era antrenor sau preşedinte a prins-o de ambele braţe. Soţul s-a ferit şi mi-a dat mie cu piciorul în burtă, pe urma m-a lovit cu palma în sân, iar cealaltă tipă mi-a dat un pumn în ochiul stâng. Şi eu am fost sportivă, şi eu am făcut baschet, dar după meci nu m-au dus antrenorii să beau alcool în club la 3 dimineaţa şi să îmi arate să beau până la fund. Înainte să fie problema cu mine, ăstea două se frecau de toată lumea, deci ele au căutat scandal singure, nu le convenea nimic. Au venit cu mâncarea înăuntru în discotecă, s-au dat mari barosane că sunt baschetbaliste şi că au câştigat un meci. La un moment dat antrenorul a prins-o pe spate pe o tiplă blondă, iar cineva l-a rugat să o pună pe doamnă jos. Când a venit Salvarea să mă ia, a deschis uşa tipa asta neagră mai pitică (Givens), încât era să pic de pe picioare şi mă tot înjura. Doamna din Salvare a văzut şi mi-a spus că o să declare totul la Poliţie. A venit Poliţia între timp, antrenorul i-a lăsat soţului meu adresa de la hotel, pentru a merge acolo să discute, justificând că tipa m-a lovit pentru că am ars-o cu ţigara. Noi nu avem nici o vină, de ce să vorbim cu el, pentru că mi-a spart aia faţa? M-am dus la spital să mă coase. Am primit opt zile de îngrijire de la medicul legist”. Declaraţia victimei nu este o invenţie de-a noastră şi poate fi urmărită pe site-ul ziarului.

CSM tace, Tocală nu ştie nimic

Evident că am încercat să vorbim cu cei implicaţi în scandal, aşa că ne-am deplasat ieri la sediul Clubului Sportiv Municipal Târgovişte, însă nici Ciprian Iugulescu şi nici Marius Dobă nu au vrut să vorbească despre subiect, primul spunând că nu ne va răspunde decât în cazul unor întrebări scrise. „Jurnal de Dâmboviţa” a contactat-o şi pe Carmen Tocală, preşedintele Federaţiei Române de Baschet, care susţine că nu a aflat absolut nimic despre acest scandal. „De obicei ne sesizează Poliţia în astfel de cazuri, dar nu am primit şi nici nu am auzit de nimic în acest sens. Fiecare club trebuie să îşi introducă în regulamentul de ordine interioară ceea ce se poate şi ce nu se poate face în timpul liber, noi nu putem să le interzicem sportivilor să meargă în discotecă. De dus se duc toţi, au şi ei viaţa lor, sunt oameni până la urmă, în schimb trebuie să existe în regulamentul de ordine interioară al clubului din Târgovişte ceva stipulat în acest sens şi să se aplice penalităţi. Comisia de Etică a federaţiei, Comisia de Violenţă, convoacă toate părţile, analizează ce s-a întâmplat şi evident că se vor lua măsuri dacă se impun”.

Altfel, Tocală a adus şi lămuriri legate de scandalul transferurilor lui Givens şi Ciocan la Arad, care pare să se rezolve într-un final. „Pe data de 17 februarie avem Birou Federal şi tot ce vă pot spune este că FIBA le dă drept de joc celor două. Se consideră că cele 30 de zile contractuale cu Aradul au expirat şi noi vom pune în executare ceea ce dedice Biroul Federal”.

Dezmăţ pe banii cui...?

Colegii de la Satu Mare susţin că delegaţia târgovişteană a avut o atitudine arogantă pe tot parcursul deplasării din week-end şi chiar nu înţeleg de unde au găsit jucătoarele şi oficialii de la CSM atâta curaj să meargă într-un club din oraş, cunoscută fiind aversiunea provocată. Pe noi ne deranjează mi degrabă că baschetbalistele atât de dragi primarului Boriga au ajuns să se bată prin cluburi şi să se plimbe aiurea prin avioane, în loc să-şi vadă de treabă. Şi mai deranjat este că o fac împreună cu oficialii clubului, vezi preşedintele Ciprian Iugulescu sau antrenorul secund Marius Dobă, care consumă împreună alcool cot la cot. E clar că fetele au fost puse pe distracţie la Satu Mare, având pregătite până şi ţinute de club, făcându-şi de cap cu asentimentul şefilor. De necomentat imaginile în care Marius Dobă o poartă pe umeri pe Flori Diaconu sau cu Ciprian Iugulescu în tandreţuri cu Andreea Huţanu, adică jucătoare de lot naţional. Iată unde se duc miliardele târgoviştenilor, care abia mai respiră de sărăcie şi de nămeţi. Ne mai mirăm de ce beizadeaua C. Iugulescu nu e în stare să justifice bugetul fabulos de peste 30 de miliarde primit de CSM Târgovişte în 2011. Că doar nu or fi băut pe banii lor la Satu Mare şi nu sunt la prima sindrofie. Cunosc răspunsurile. Ameninţări, jigniri, şicane, invenţii! Noi vorbim cu probe, acoperiţi.

P.S. Dată fiind gravitatea celor prezentate, „Jurnal de Dâmboviţa” solicită demiterea urgentă a lui Ciprian Iugulescu şi Marius Dobă şi pedepse dure, ce pot merge până la exlcuderi, pentru sportivele implicate în scandal. Iată că, după ce un baschetbalist american (Hardy Chauncey), a fost omorât în bătaie într-o discotecă din Giurgiu, a venit rândul unor baschetbaliste americance să dea cu pumnul într-un club din România. Vorba ceea. „Suntem mândri de voi!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu