marți, 29 noiembrie 2011

Au plecat la cumparaturi cu bani falsi, dar au cazut in plasa politistilor

Au plecat la cumparaturi cu bani falsi, dar au cazut in plasa politistilor! 

Un tanar de 20 de ani si prietena lui, de 17 ani, din Bucuresti, au fost prinsi seara trecuta de oamenii legii din Gaesti, dupa ce au incercat sa-l pacaleasca pe un vanzator cu o bancnota contrafacuta, de 100 de lei. Comerciantul si-a dat insa seama la timp de escrocherie si a anuntat politia.

Cei doi au fost retinuti si dusi la audieri. Tanarul a incercat in zadar sa-i duca de nas pe politisti ca nu este vinovat. 

Oamenii legii i-au probat vinovatia si l-au dus la audieri. L-au retinut pentru 24 de ore, iar astazi il vor duce in fata procurorilor cu propunere de arestare preventiva. Totul dupa ce a incercat sa cumpere cu bani falsi tigari dintr-un magazin din localitatea Uliești.

"Mi-au cerut un pachet cu tigari si mi-au intins bancnota, imediat am luat-o, am verificat-o, mi s-a parut ceva suspect. Cand ma incercat s-o rup efectiv s-a rupt, pur si simplu ca o hartie", a declarat pentru mariusbuga.ro vanzatorul din Uliesti. 

Politistii l-au oprit pe individ in trafic si l-au adus la politia din Gaesti, este acuzat de plasare de bancnote false. "Asupra lor a fost gasita aceasta bancnota, iar in autoturismul cu care acestia se deplasau am gasit alte doua bancote false", ne-a precizat comisarul sef Alexandru Iorga, seful Politiei Gaesti. Pentru falsificarea banilor, cei doi suspecti risca o pedeapsa cu inchisoare pana la 12 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu