luni, 9 ianuarie 2012

Zina Dumitrescu dusa de fiul sau la un azil de batrani

Catalin Negreanu
Catalin Negreanu, fiul Zinei Dumitrescu, crede ca a luat decizia potrivita în momentul în care si-a dus mama la azilul de batrâni din judetul Dâmbovita.

Invitat luni, în emisiunea "Acces direct", de la Antena 1, fiul creatoarei de moda a declarat ca se simte bine cu gândul ca mama lui se afla într-un loc unde este bine îngrijita si înconjurata de oameni. "Mama mea se simte foarte bine! Eu am reflectat si am ajuns sa ma simt bine cu decizia pe care am luat-o. Este o practica normala, care se face în orice alta tara din afara. Mama este într-un loc în care se simte foarte bine, unde este foarte bine îngrijita si o stiu mai în siguranta acolo, decât daca era singura în casa. Schimbarea i-a facut bine, a devenit mult mai sociabila, nu am niciun fel de problema si nu ma intereseaza ce zic cei care îsi dau ca parerea despre acest subiect sau o anumita parte de presa. (...) Cine o cunoaste pe Zina Dumitrescu stie ca nu este o persoana care poate fi dusa împotriva ei undeva", a spus Catalin Negreanu. Catalin Negreanu a vorbit si despre informatiile aparute în presa, conform carora Zina Dumitrescu (75 ani) a vrut sa se sinucida.

"Mama nu a avut tentative de sinucidere. În urma cu câtiva ani, am gasit-o lesinata în casa. Am chemat salvarea, am dus-o la spital si-a revenit si asta a fost. Ea suferea de insomnie si din câte am înteles a luat mai multe pastile. Nu a fost vorba de so tentativa de sinucidere", a spus fiul creatoarei de moda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu